اسباب کشی ادارات –شرکتی , باربری اداری

روش های اسباب کشی ادارات  – شرکتی : اسباب کشی اداری  , شرکتی همانند اسباب کشی منزل نیست و سخت تر از آن است . چرا که در اسباب کشی ادارات باید با تعداد زیادی از کارمندان برای اسباب کشی اداری هماهنگی باید باشد .چرا که وسایل هر یک باید جداگانه و با دقت بسته بندی شوند تا برای بارگیری و باربری آماده شوند.

استراتژی برای جابجایی و اسباب کشی اداری

باید دقت داشته باشیم که برای یک اسباب کشی اداری موفق و بدون دردسر یک استراتژی خوب باید برای ارتباطات داخلی و خارجی داشته باشیم که این استراتژی برای اسباب کشی اداری باید چند ماه قبل از اسباب کشی برنامه ریزی شده باشد. طراحی این استراتژی کار ساده ای نیست و نیازمند یک متخصص حرفه ای برای این کار است که بتواند بدون دغدغه خاصی تمام هماهنگی های جابجایی دفتر را انجام دهد بطوری که کارکنان و مشتریان را به صورت کامل از روند اسباب کشی اداری آگاه سازد . تا خدشه ای در فعالیتهای موسسه اتفاق نیافتد.

 

اسباب کشی اداری

 

آنچه در داخل شرکت جهت اسباب کشی باید انجام شود

اول اینکه همانند هر برنامه استراتژیک جدول زمانی برای جابجایی شرکت را پیاده کنید: و اطمینان حاصل کنید تمام مراحل کلیدی جابجایی را از حرکت تا مقصد برنامه ریز نموده اید . و در اختیار تمامی کارمندان گذاشته اید تا همه از این شرح زمانبندی آگاه شوند و وظایف خود را بهتر بشناسند.

ارائه دستور العمل بسته بندی لوازم : این دستورالعمل باید کامل و تخصصی باشد در مورد نحوه بسته بندی دفاتر و کابینها و مدارک , مدت زمان بسته بندی و … تا یک جابجایی امن و راحت را داشته باشیم .

اخطار جهت تعطیلی دفتر برای اسباب کشی : مدت زمان کمی لازم است تا برای جابجایی دفتر بسته باشد تا تمام امورات اسباب کشی به صورت کامل انجام شود . این اسباب کشی شامل تمام تجهیزات دفتری و اسناد و مدارک و بسته بندی هایی که کارکنان انجام داده اند. تمامی کامپیوترها و پوشه ها و … می باشد.

دقت داشته باشید تمام کارکنا از این زمان آگاهی کامل را دارند تا تمام دستورالعمل هایی که بهشون ابلاغ شده بود را به درستی انجام دهند . همچنین در این مدت نباید خدشه ای به کسب و کار وارد بیاید لذا کارکنان باید برنامه خود را نیز تنظیم کنند. تا در ارائه خدمات به مشتریان دچار مشکل نشوند. تا در نهاین اسباب کشی خدمات شرکتی و کارایی و اعبتبار شرکت را تحت تاثیر قرار ندهد.

طرح جدید دفتر نباید کارکنان را تحت تاثیر قرار دهد برای جلوگیری از این هیجان شما باید برنامه ای مناسب داشته باشید . چیدمان دفتر جدید نباید احساس بدی به کارکنان بده . برای ارائه یک راه کار در طرح جدید دفتر آمادگی داشته باشید .

موقعیت دقیق دفتر جدید را به تمام کارکنان خود اعلام کنید و جزئیات ان را در اختیار آنها قرار دهید. مانند موقعیت پارکینگ , آدرس دقیق محل و … تا کارکنان نیز بتوانند خود را برای اسباب کشی و جابجایی به محل جدید دفتر اماده کنند.


تل بار ارائه دهنده بهترین خدمات در رابطه با باربری و  اسباب کشی اداری در تهران . با ما بهترین و با کیفیت ترین اسباب کشی را بدون اینکه به سیستم کسب  کار شما خدشه ای وارد شود تجربه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید